{"id":18209,"date":"2023-10-24T08:25:42","date_gmt":"2023-10-24T08:25:42","guid":{"rendered":"https:\/\/greenkeepersbelgium.be\/?p=18209"},"modified":"2023-10-24T08:26:42","modified_gmt":"2023-10-24T08:26:42","slug":"vacature-reesink-turfcare-team-lead-technical-service","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/greenkeepersbelgium.be\/vacature-reesink-turfcare-team-lead-technical-service\/","title":{"rendered":"Vacature Reesink Turfcare: Team Lead Technical Service"},"content":{"rendered":"

Als Teamlead Technical Service ben je verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van onze serviceafdeling. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van klanttevredenheid en het succes van ons bedrijf.<\/p>\n

Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden?<\/strong>
\nDe co\u00f6rdinatie van de aftersales afdeling neem jij voor je rekening. Je beheert de servicebudgetten, stelt doelen op voor de afdeling en optimaliseert de servicekwaliteit.
\nJe bent verantwoordelijk voor de dagdagelijkse aansturing van enkele techniekers. Dit betekent de planning effici\u00ebnt opmaken, wisselstukken klaarleggen, inchecken, opvolgen en extra ondersteuning geven waar nodig.
\nJe bent het aanspreekpunt voor de technische vragen van onze klanten. Je luistert, denkt mee \u00e9n zoekt steeds naar de oplossing op maat van de klant.
\nJe rapporteert aan de Operations Manager over de prestaties van de serviceafdeling.
\nJe zorgt ook voor de follow-up van garantie aanvragen (opmaak, controle, opvolging, afronding, inplannen herstelling).<\/p>\n

Onze ideale kandidaat?<\/strong>
\nJe beschikt over een technisch bachelor- of masterdiploma. Ervaring in een technische service omgeving is een plus.
\nJe krijgt energie van enerzijds technisch uitgedaagd te worden en anderzijds veel contact met klanten en je teamleden.
\nNaast een vlotte beheersing van het Nederlands trek je ook in het Frans je plan.
\nGoede communicatie is cruciaal in deze functie. Je houdt het hoofd koel, denkt mee met de klant \u00e9n houdt ervan om de klant technisch te ontzorgen.
\nJij ziet patronen waar anderen ze misschien over het hoofd zien. En besluiten nemen? Dat gaat je makkelijk af.<\/p>\n

Waarom kiezen voor ons?<\/strong>
\nAantrekkelijk loonpakket aangevuld met maaltijdcheques. Onze zeer aantrekkelijke groepsverzekering zorgt ervoor dat je in goede handen bent, zowel op het werk als daarbuiten. Bovendien kan je 1 dag\/week van thuis uit werken.
\nWat ons typeert? Ons bedrijf ademt een informele, ongedwongen, nuchtere sfeer.
\nWe werken voor aantrekkelijke klanten en samen met topmerken en high-end producten.
\nAls onderdeel van een grote holding hebben we de slagkracht, maar kunnen we tegelijkertijd flexibel en snel reageren, net als een KMO.
\nHier werk je in een fantastisch team waarin we rechtstreeks in contact staan met onze merken. Dat betekent dat je echt het verschil kunt maken en een bijdrage levert aan ons succesverhaal.<\/p>\n

Denk jij dat je de geschikte kandidaat bent voor deze rol? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar katleen.vanmaele@royalreesink.com<\/a>.<\/p>\n

Wij kijken uit naar jouw sollicitatie en hopen je binnenkort te ontmoeten.<\/p>\n

Neem voor eventuele vragen contact op met Jonas Meulebrouck.
\nTelefoonnummer: +32 9 216 27 40<\/p>\n

Reesink Turfcare BE
\nKwatrechtsteenweg 107
\n9230 Wetteren<\/p>","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Als Teamlead Technical Service ben je verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van onze serviceafdeling. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van klanttevredenheid en het succes van ons bedrijf. Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden? De co\u00f6rdinatie van de aftersales afdeling neem jij voor je rekening. Je beheert de servicebudgetten, stelt doelen op … <\/p>\n